I LOVE YOU LLL x)

(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃) ᵇᵅᵇᵞ
/█\ ♥/█\ I ع١٥٧ you
♥ⓕⓞⓡⓔⓥⓔⓡ♥
Pℓs bεℓιvε σuя ℓоvε ♥
SαЧ υ ℓσvε мε ♥
(¯`v´¯)
 ·.¸.·´ ·♡:

Song! pls hv to listen =D


Enjoy my blog :D

I Love You!

2011年8月24日星期三

爱你的理由 娶你的理由 一辈子的理由

My Heart Will Go On For You From 19/8/2011 

爱你一辈子是我现在永远的承诺.
就像我们的爱情开花结果一样.
我永远都会在你背后等着你 .
我爱你
就算看着你要走.
我还是会装着笑容 不会让你知道我不开心 



You Will Always And Forever Eyes On Me


爱你不再需要理由. 因为理由在我们的幸福里


I Love You I Don Care Other Thing.
Just Need You In Everyday Everyminutes Everysecond Every moment




IMY You Wont Lost Me Forever

I Gonnah Sing To You . 原来你就在我身边

永远爱你宝贝老婆 Viwern

只想娶你做我的一辈子 Viwern


Luke

Forever


Viwern

没有评论: